Bloodstained: Ritual of the Night
Bloodstained: Ritual of the Night er et side-scrollende, gotisk gyser-action-RPG, som foregår i England i det 19. århundrede. En paranormal kraft har hidkaldt et dæmon-inficeret slot og dermed afsløret krystalstykker fyldt med enorme, magiske kræfter. Spil som Miriam – forældreløs og mærket af en alkymists forbandelse, som langsomt krystaliserer hendes krop. For at frelse både menneskeheden og hende selv må Miriam kæmpe sig igennem slottet og overvinde den ansvarlige for hidkaldelsen, Gebel. Saml, opbyg og lås op for et stort udvalg af våben, udstyr og bytte for at overvinde de utallige håndlangere og boss-fjender fra helvede, som venter!