Bloodstained: Ritual of the Night - Klassisk tilstand II: Dominique’s Curse
Klassisk II: Dominique’s Curse tilføjer retro-spilaction til Bloodstained: Ritual of the Night! Dominique er blevet besejret af Miriam og forvist til Limbo, et rige, der ikke velvilligt tager imod dem, der har misbrugt deres dæmoniske kræfter. Fortabt og fyldt med raseri er Dominique nødt til at kæmpe for at overleve i denne nye verden. Hvis hun kan stjæle Baels kraft, kan hun komme tilbage til de levendes land og få sin hævn ... men kun hvis hun kan nå det før forbandelsen ødelægger hende. Dominique's Curse er en fortsættelse af gameplayet i den oprindelige klassiske tilstand og har et større kort end sin forløber, en helt ny Bloodstained-historie og et helt nyt gameplay. Din færd vil føre dig til forskellige steder, fra ørkener og skove til kirkegårde med mere. Byerne langs din rute er befolket med NPC'er og handlende. Sælg skatte for at opgradere dit udstyr og købe helbredende tonika. Jo længere du rejser, desto mere kraftfulde bliver opgraderingerne. Og du får brug for dem. Spørg de lokale om hjælp på din færd ... men kun hvis du kan stole på dem. De er trods alt dæmoner. Pas på når månen er aftagende! Dine fjender bliver stærkere, når mørket falder på, og venlige dæmoner bliver hurtigt dødsensfarlige fjender. Dette er et spritnyt, klassisk eventyr. Hvordan ender det for dig?