Blood Bowl 3 - Imperial Nobility Customizations
Kejseren forventer tydeligvis, at hans spillere skal se meget fornemme ud. Skil dig ud fra mængden med dette sæt designet til Imperial Nobility-hold. Det indeholder sjældne og legendariske tilpasningsgenstande til en forsvarsspiller, en ogre og en kaster.