Blood Bowl 3 - 2,225 Warpstone
Denne pakke låser op for 2.225 Warpstone, den virtuelle valuta, der kan bruges i Blood Bowl 3. Den kan bruges til at købe en række forskellige gode ting, såsom Blood Pass og tilpasningsgenstande.