Bizar verden-pakke
Denne samling af super-heltinder og skurkinder fejrer de frygtløse kvinder fra DC Comics og giver spillerne mulighed for at skabe ravage som Raven, kæmpe som Batwoman, ryste jorden som Terra og slå en ganske proper næve som Power Girl! Pakken indeholder også fan-favoritter som alienprinsessen Starfire, Mera der kan kontrollere vandet, den dyre-efterlignende Vixen og Stephanie Brown som The Spoiler. De vil alle være på vagt over for den ekstremt eksplosive Plastique og den kolde og beregnende Killer Frost!