Big Rumble Boxing: Creed Champions
Er du klar til at blive en mesterbokser? Træd ind i ringen, og blær dig med dine bokseevner i et spil, der er et rent knockout. Kæmp som en af 20 ikoniske karakterer fra Creed- og Rocky-filmene. Kæmp mod modstandere i verdensklasse i en masse spændende omgivelser, eller giv dine venner og familie en udfordring i de intense kampe. Hårdtslående boksespil for alle - Intuitiv og nem styring - Robust bokseteknik - Dynamiske boksestile og komboangreb - Unikke knockoutslag for hver bokser Det ultimative Creed- og Rocky-bokseuniverse - Legendarisk fortællinger om 20 ikoniske og unikke figurer - Lås op for figurer og kostumer - Klassiske træningsøjeblikke fra Creed og Rocky i de tematiske minispil - 13 Nye og originale boksearenaer Ikoniske mestre fra Creed og Rocky - Adonis Creed - Rocky Balboa - Apollo Creed - Clubber Lang - Ivan Drago - Viktor Drago og mange flere... Pulspumpende underholdning med venner og familie - Vælg din bokser og omgivelserne - Tag kampen i sofaen med lokal multiplayer Big Rumble Boxing: Creed Champions er udviklet af holdet bag Creed: Rise to Glory til VR og det andet samarbejde mellem Survios og MGM Studios Inc., der for første gang gør det muligt at opleve de intense boksekampe fra Creed på konsoller og pc.