Betrayal of Jimmy
I dette arkade-DLC kan du møde lejemorderen Jimmy. Jimmy er ham, de andre ringer til, når et job skal afsluttes. Du kommer til at køre og skyde dig gennem Empire Bay i timevis, mens du klarer de nye by-missioner. Et ranglistesystem gør det sjovere at spille igen, når du stiger i graderne.