Besætningspakke med legendariske pirater
Tilføjelse til Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii, som føjer legendariske figurer som Kazuma Kiryu og Daigo Dojima til besætningen på dit piratskib. ■ STÆRKESTE BESÆTNINGSSÆT - Besætningsmedlem: Kazuma Kiryu - Besætningsmedlem: Daigo Dojima - Besætningsmedlem: Yuki - Besætningsmedlem: Ono Michio ■ ENTUSIASTISKE HJÆLPERE-SÆT - Hjælper: Futoshi Shimano - Hjælper: Tsukasa Sagawa - Hjælper: Homare Nishitani - Hjælper: Nugget *Du skal eje et eksemplar af Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii for at kunne bruge dette indhold. Opdatér spillet ved at downloade seneste patch og opdatere før brug. *Bemærk, at indhold i denne pakke også sælges i separate sæt og udgaver. *Pakken med legendariske besætningsmedlemmer bliver tilgængelig efter, at opgraderingen af hovedfigurens piratskib i kapitel 2 i grundspillet. *Indholdet i pakken tæller ikke med som præstationer i spillet.