Beholder Complete Edition
Du er en statslig udlejer i en totalitær stat. Dit job er at udspionere lejere, overvåge deres liv, aflytte deres samtaler og profilere alle for at sikre, at love overholdes og at staten holdes glad. Enhver, der fanges i at plotte mod statens konstant skiftende love, skal indberettes. Men gør du det? Sat i en dystopisk verden, hvor privatlivets fred er død og staten kontrollerer ethvert aspekt af livet. Det er dit valg at fortsat adlyde staten, eller være den empatiske udlejer, der vender det blinde øje. Alle dine valg har konsekvenser, og det er dig, der håndterer dem. Beholder Complete Edition indeholder også Blissful Sleep DLC, et nyt scenarie baseret på en tidligere udlejer med alle nye lejere og historier, der skal opdages.