Bedste scenarie, The Tyrant Returns/ Battle for the Han Court
"The Tyrant Returns", der blev valgt som bedste scenarie fra Japan, bliver føjet til spillet. - The Tyrant Returns Mens Cao Cao og Yuan Shao kæmper om herredømmet, viser det sig, at Dong Zhuo er i live. Cao Cao indgår en våbenhvile med Yuan Shao, Liu Biao, Sun Ce og de andre og udsender et nyt dekret: "Tyranen skal dø!" Den nye anti-Dong Zhuo-koalition er klar til kamp! "Battle for the Han Court," der blev valgt som bedste scenarie fra hele Asien, bliver føjet til spillet. - Battle for the Han Court I kaosset efter Dong Zhuos død afgår Han-kejseren Xian ved døden. Både Liu Yan, Liu Yu og Yuan Shao udråber straks sig selv til kejser. Tre kejsere, ét land. Dette skaber forvirring blandt landets krigsherrer, og snart truet kaosset igen.