Beaver-kostumepakken
Kør med stil i Alaska med Timber The Beaver-kostumet, der har sin egen hån og animation. Pas på træerne! Denne pakke kan bruges med Alaska- og Alpe-banerne. Denne pakke er ikke en del af Steep Season Pass.