Bear With Me: The Lost Robots
Den noir-inspirerede "peg og klik"-eventyrserie Bear With Me er tilbage! Må vi præsentere Bear With Me: The Lost Robots – en helt ny forløber med Ambers bror Flint og den afstumpede detektiv Ted E. Bear. Gå på opdagelse i Paper Citys beskidte og travle undergrund og oplev nye karakterer og den rige forhistorie, der leder op til begivenhederne i de første tre episoder af Bear With Me. Skumle forhør, sarkastisk drilleri og udfordrende gåder venter vores helte på deres jagt efter spor for at opklare et større, mere uhyggeligt mysterium. Bear With Me byder på et stemningsfuldt lydspor, en omfattende fortælling og en enestående tegnet 2D-animeret kunststil, der fremhæves af en imponerende film noir-stil. Spillerne tages med på en følelsesmæssig omtumlet rejse, der afgør vore hovedpersoners skæbne.