Bear With Me: The Complete Collection Unlock
Bear With Me: The Complete Collection omfatter alle tidligere episoder samt den nye forløber: The Lost Robots. Samlingen repræsenterer den endegyldige spiloplevelse i serien. Skumle forhør, sarkastisk drilleri og udfordrende gåder venter vores helte på deres jagt efter spor for at opklare et større, mere uhyggeligt mysterium. Bear With Me byder på et stemningsfuldt lydspor, en omfattende fortælling og en enestående tegnet 2D-animeret kunststil, der fremhæves af en imponerende film noir-stil. Spillerne tages med på en følelsesmæssig omtumlet rejse, der afgør vore hovedpersoners skæbne.