Beach Buggy Racing 2: Island Adventure
Stil op imod en broget flok konkurrenter og udforsk en mystisk ø som er fyldt med urgamle templer, drage-befængte slotte, og post-apokalyptiske is-boder. Lås op for biler som månelandingsfartøjer og monster trucks. Indsaml og gør dig til mester over fyrre helt unikke powerups i et episk kapløb for at vinde det ultimative trofæ.. Beach Buggy Racing 2: Island Adventure er et hæs-blæsende og kaos-fyldt gokart spil med delt skærm og customiserbare spilleregler. Spil solo når du vil, eller med dine venner på delt skærm—fra handlingsfyldte Eventyr mode til multi-begivenhederne i Mesterskaber, det adrenalin-susende Race, talent-krævende Drift Angreb og meget mere. Klar til at gå mere I dybden? Skab dine egne unikke spille-modes! Bestem selv hvilke powerup-konfigurationer, race-regler, antal omgange, med mere, og gem dit regel-sæt og spil imod op til 8 lokale spillere Vil du have et 10-omgangs løb med Ballon-dæk og Raket-boost powerups? Det gør du bare. Hvad med et Drift angreb med permanent Politi-jagt hvor du kan konkurrere med 4 venner? Ikke noget problem. Måske vil du se om du er god nok til at køre helt uden powerups_. Helt i orden. Dit spil, dine regler. Nem at begynde på, svær at mestre, Beach Buggy Racing 2: Island Adventure er et højt -termpo gokart spil som giver eksplosiv underholdning uanset kompetence-niveau.