Ground & Sea Vehicle Shortcut-sættet giver dig øjeblikkelig adgang til alle køretøjer i følgende kategorier, som du kan låse op for: MBT, IFV, Mobile Anti-Air og Attack Boats. Sættet inkluderer ikke køretøjer fra udvidelsespakker.