Battle Brothers - DLC Bundle Pack
'Battle Brothers - DLC Bundle Pack' indeholder alle udvidelserne, der kan downloades! Køb bundtet, og spar på alle delene. Inkluderer - Beasts & Exploration - Warriors of the North - Blazing Deserts Battle Brothers er et turbaseret taktisk rollespil, hvor du leder et kompagni lejesoldater i en grumset, energisvag middelalderlig fantasiverden. Du bestemmer, hvor I skal tage hen, hvem der skal hyres eller bekæmpes, hvilke kontrakter, I accepterer, og hvordan dine mænd trænes og udstyres i en proceduregenereret open world-kampagne. Er du stærk nok til at føre dem gennem blodige slag til sejr? Spillet består af et strategisk verdenskort og et taktisk kamplag. Du kan rejse frit rundt på verdenskortet og acceptere kontrakter, der giver gode penge, finde steder, der er gode at udplyndre, fjender, der er værd at forfølge, eller byer, hvor du kan få nye forsyninger og hyre flere mænd. Her kan du også administrere, gå et niveau op og udstyre dine Battle Brothers. Når du går i kamp med en fjende, skifter spillet til et taktisk kort, hvor kampene finder sted som en detaljeret turbaseret kamp.