Batman - The Telltale Series - Episode 3: New World Order
Penguins brutale angreb, som blev transmitteret direkte på tv har ramt Gotham City hårdt. Som Bruce og Batman vil du grave dybere ned i nettet af intriger, som omgiver de nyligt afslørede Børn af Arkham. I mellemtiden, bag lukkede døre, afslører den mystiske Selina Kyle mere af sig selv til Bruce. Og i kølvandet på angrebet er Bruces ven og Gothams nye borgmester, Harvey Dent, en dybt forandret mand. Hvem kan man stole på, når fremtiden for Bruce Wayne - og Batman - kunne blive bestemt ved et møntkast? 3. episode ud af en spilserie på 5 episoder. Køb af dette ekstraindhold forudsætter Batman: The Telltale Series – Episode 1.