Batman - The Telltale Series - Episode 2: Children of Arkham
Dark Knights liv vendes på hovedet, da Gotham Citys førende familie skæmmes af korruption og en gammel ven er blevet en farlig modstander. Hvad blev Thomas Wayne viklet ind i, og hvorfor blev han slået ihjel? Bruce er fast besluttet på at kende sandheden om sin far og sætter sig for at udspørge parterne i Gothams kriminelle fortid. Men hvilken maske skal han iføre sig – milliardærens eller flagermusens? Det er store valg, der for altid vil forandre Batman og påvirke dem omkring ham, da mørkets ridder står overfor Arkhams Børn. Episode to i en spilserie på samlet fem afsnit. Køb af dette ekstraindhold forudsætter Batman: The Telltale Series – Episode 1.