Banner Saga 2: Overlevelsestilstand
I Overlevelsestilstand testes din taktiske kunnen i 40 ekskalerende slag! Sammensæt et hold med dine seks yndlingshelte fra Banner Saga, og før an i kampen mod bølger af fjender. Skab dig et ry, så du kan forsyne dem med nyt udstyr og oplåse helte til erstatning for dem, der er faldet i kamp. Hvor længe kan du overleve, og hvilken placering kan du opnå blandt de øvrige på ranglisterne? Indhold i Overlevelsestilstand: Undgå at blive dræbt i så mange slag som muligt i denne udfordrende kampspilstilstand. Vælg seks helte blandt mere end 40 af dine yndlingskarakterer. Rekruttér flere helte, når dit ry øges i takt med din fremgang i spillet. Permadeath - Helte, der falder i kamp, er tabt for evigt, men du kan give dem en vikingebegravelse, så du kan optjene ry og rekruttere nye helte, der kan indtage deres plads. Vælg sværhedsgraden normal eller svær, og se, hvor du placerer dig på ranglisterne i forhold til dine venner.