Banned Footage Vol.2
Det nyopdagede materiale afslører flere hemmeligheder fra familien Bakers mørke fortid. - 21: Deltag i et forskruet spil kort med livet som indsats ... - Daughters: Oplev begivenhederne, der fandt sted på aftenen, hvor det hele begyndte, og som blev begyndelsen på enden for familien Baker ... Indeholder bonusindholdet Jack's 55th Birthday.