Banger Racing Car Pack
Første sæson slutter med et stort brag og tre unikke køretøjer! Sweeper: Denne mellemstore racer er en god allrounder i ethvert racerløb. Hearse: Denne klassiske smadrekasse er genial til derbyløb, da den både kan uddele og tage imod alvorlige slag. Stock Car: En alsidig lille raket, som føler sig hjemme på enhver oval eller ottetalsbane! Denne DLC-pakke er også inkluderet i Season Pass.