Bang-On Balls: Chronicles
Fantastisch stuiterend 3D-platform- en gevechtsspel, geïnspireerd op beroemde Italiaanse loodgieters, blauwe egels en buideldieren! Stap in de schoenen van BOB, een roekeloze stuiterende held die avonturen en chaos tegemoet gaat. Verken en vernietig de open wereld Rol door de rijke open werelden die je kunt verkennen en tot moes kunt slaan! Versla vijanden en bazen, voltooi zinderende uitdagingen en onthul geheimen. De rijken zitten vol activiteiten die je op je gemak kunt doen terwijl je alles wat op je pad komt kapot maakt. Stuiter door de geschiedenis Rol van de ene (enigszins vertekende) historische open wereld naar de andere. Iedere wereld heeft zijn eigen unieke mechanismen, items en vijanden. Van de Vikingen tot de piraten. Van feodaal Japan tot de ruimterace. Wissel wanneer je maar wilt van wereld en behoud je voortgang. Eén speler, online co-op en gesplitst scherm Speel in je eentje of met vrienden. Beschikbaar voor één speler, een gesplitst scherm voor 2 personen en online co-op voor tot wel 4 spelers! Stuiter in en uit een sessie en behoud items en wapens die je verzamelt. Uitgebreide karakteraanpassing Verzamel wapens, schilden en items om je karakter te personaliseren! Geen cosmetische betaalde DLC. Laat je creativiteit los op je karakter met items die je verzamelt. Kenmerken - Levendig stuiterend 3D-platform- en gevechtsspel dat zich afspeelt in een reeks (enigszins vertekende) historische werelden. - Boordevol content. Strijd tegen schurken, red je bondgenoten, ga meerdere uitdagingen aan, onthul geheimen en verzamel bundels met items en wapens. - Beuk, mep en wals je een weg door de omgeving. - Personaliseer je karakter met vlaggen, items, wapens en themaversieringen, die je verzamelt tijdens het spel. - Tot 4 spelers in online co-op en 2 spelers in de modus gesplitst scherm. Sluit je met gemak aan bij sessies met vrienden en verlaat ze zonder dat je je verzamelde items verliest. - Je leert wat over de geschiedenis. Een beetje dan.