Bakugan Dragonoid
Efter ønske fra mange fans kommer Bakugan Dragonoid nu til Monster Jam Steel Titans og føjes dermed til listen over trucks, man kan køre i. Bakugan Dragonoid er baseret på Bakugan Monster Jam Truck-legetøjsbilen fra Spin Master.