Bad North: Jotunn Edition
Bad North er et charmerende, men brutalt roguelite-spil, der byder på taktiske kampe i realtid. Forsvar dit idylliske ørige mod horder af indtrængende vikinger, alt imens du forsøger at bringe dine borgere i sikkerhed. Tag kommando over dine trofaste undersåtter, og udnyt de taktiske fordele ved øernes unikke terræn. Alt er på spil: hvis noget går galt, vil dine undersåtter betale prisen for nederlaget med deres blod. Den brutale charme kommer til udtryk i de smukke, procedure-genererede øer og bedårende soldater, som står i skarp kontrast til krigens blodige virkelighed. Du står i spidsen for slagets gang og udsteder overordnede kommandoer til dine soldater, som gør deres bedste for at følge dine ordrer i kampens hede. Spillets dybde kombineres med enkle spillerinput, der bidrager til at skabe dynamiske kampsimulationer, som giver nye spillere mod på at udfordre garvede spilveteraner. Hold kampgejsten oppe, krigere. Ikke for magtens, rigdommens eller hæderens skyld, men for håbet om, at freden igen vil herske i Bad North. TAKTISK ROGUELITE-SPIL I REALTID: Placer og flyt rundt på dine tropper for at forsvare dig mod vikingerne, som hver især har deres egen måde at kæmpe på. Vælg dine slag og planlæg dine evakueringer med omhu! Mister du en kommandør, er han tabt for evigt; mister du det hele, er alt håb ude! INTELLIGENT ENHEDSSTYRING: Du står i spidsen for slagets gang og holder øje med dine soldaters placering – derefter gør de resten af arbejdet ved selv at håndtere situationen efter omstændighederne. PROCEDURE-GENEREREDE ØER: Alle øer er både stilfulde, charmerende og unikke i deres layout. Tilpas din strategi efter hver en afkrog, for du får kun én chance for at redde dem fra den fjendtlige invasion. OPLÅSELIGE OPGRADERINGER: Et stærkere og smartere forsvar giver større belønninger. Dem kan du bruge til at udvikle dine undersåtter fra udisciplinerede militssoldater til drevne krigere.