Backdraft Personalization-pakke
Begynd hver kamp med rygende pistoler takket være Backdraft Personalization-pakke. Skru op for varmen med animerede våbenoverflader, der ligner ild! Du får også tre brandsikre sigtekorn, et calling card og et nyt emblem.