Ayo the Clown
Begiv dig ud på et farverigt platformseventyr for at genforene en klovn med sin elskede hvalp! "I Ayos hjemby er tingene generelt fredelige. Sammen med sin talentfulde cirkushund Bo jonglerer Ayo i parken, hænger ud ved cirkusset og forelsker sig i skomagerens barnebarn. Men en skæbnesvanger dag forsvinder Bo på mystisk vis og vender op og ned på Ayos verden! Du er nu denne elskelige, lille klovn, der leder efter sin bedste ven og elskede hund i de farverige, men faretruende områder rundt om deres cirkusby. ""Ayo the Clown"" er et side-scrollende actionplatformspil inspireret af genreklassikerne og beriget med levende grafik i 2,5D samt fantasifulde designs! Ayos søgen vil føre ham gennem en lang række forskellige baner med forskellige temaer, alle med samlerobjekter der skal findes og unikke forhindringer der skal overvinde. Som Ayo skal du hoppe, glide og trampe på skurkene, finde nyttige våben og meget mere! Som i alle gode eventyr er du heller ikke helt alene. Ayos verden er fuld af venlige mennesker og interessante væsner, der er villige til at give en hjælpende hånd undervejs!"