Aven Colony - Cerulean Vale
Velkommen til den lunefulde og ugæstfri ødemark i Cerulean Vale. Denne ekstra open world-bane indeholder spillets hidtil mest barske terræn, men også de største belønninger. Pres dig selv til dine yderste grænser for at overleve på en fremmed planet! UDFORSK EN STORSLÅET NY BIOM: Opdag sporene af en gammel havbund, som er blevet farvet blå af knuste azuritkrystaller. OVERLEV I ØDEMARKEN: Jordiske afgrøder kan simpelthen ikke gro i den tidligere havbund. Forbered dig på at opdyrke det lokale planteliv for at overleve i dette fjendtlige område. SÆT STRØM TIL DIN KOLONI: Producér betydelige mængder af elektricitet ved at udnytte Aven Primes største zoriumforekomster. RID STORMEN AF: Forbered dig på en region med nogle af planetens mest udfordrende vejrforhold.