Autumn's Journey
Ishtera er befolket af to racer: Dragonkind, der altid har boet der og Heavenkind, der først kom til senere. Auralee, en ambitiøs ridder fra landbrugsbyen Berri, snubler over noget uventet på en patrulje. Efter en ret uelegant introduktion, afslører Kerr at han i virkeligheden er en jorddrage. Om Kerr vil det eller ej, involveres Auralee i hans mission for at genvinde sin drageform. Med lidt hjælp fra endnu en Dragonkind, Ilmari, begynder deres rejse sammen... Features * 41.000 ord * Delvist med stemmer * 3 slutninger * Så nuttet!