Attack Coin & Madhouse Mode--oplåsning
Indeholder følgende: - Attack Coin Gem den i dit lager for at få en lille angrebsbonus. Mønten føjes til dit genstandslager og kan bruges både i hovedspillet og i det gratis historiekapitel Not a Hero. Effekten bliver større, når du har flere mønter. - Adgang til sværhedsgraden Madhouse Låser op for sværhedsgraden Madhouse, som der normalt først er adgang til, når spillet er gennemført.