Atomic Heart - Midas Glove Skin (Windows)
Midas Glove Skin indgår i Atomic Pass. Få Atomic Pass, og modtag det eksklusive Midas Glove-skin! Klæd CHAR-les i smukt gyldent tøj, og nedkæmp dine fjender med frost, strøm og ild.