Asterigos: Call of the Paragons
Trinity-begivenheden nærmer sig, de rastløse ånder i Aphes Paragons bliver forstyrret, og sprækkerne til Phantasma åbner sig over hele byen. Hilda må leve op til udfordringen og bevise, at hun er den heltinde, der kan afgøre Aphes’ skæbne.