Assetto Corsa - Red Pack DLC
Introduktion af ASSETTO CORSAs "Den røde" DLC-pakke (indhold, der kan downloades), der omfatter syv legendariske, italienske sportsvogne og Østrigs RedBull Ring-bane. Siden begyndelsen af ​​moderne motorsport har rød historisk set været de italienske producenters & holds favoritfarvevalg. I tråd med dette tema indeholder RED PACK nogle af de mest eftertragtede biler fra de mest ikoniske italienske fabrikker, såsom Ferrari, Lamborghini og Maserati! BILERNE: Ferrari SF-15T Ferrari F138 Ferrari 488 GT3 Maserati 250F 6C Maserati 250F T2 12C Maserati GranTurismo MC GT4 Lamborghini Aventador SuperVeloce BANEN: Spielberg REDBULL Ring-banen Ferrari SF15-T er den anden Ferrari GP-bil skabt af dem siden genindførelsen af ​​turbomotorer i 2014. Ferrari F138 er en Formula 1-racerbil, der blev anvendt i 2013-sæsonen. Den blev kørt af den dobbelte verdensmester, Fernando Alonso, og hans holdkammerat, Felipe Massa.