Assetto Corsa - Ready To Race DLC
Vores helt nye RTR DLC byder på vidt forskellige modeller, der blander teknologi, kraft, historie og design fra Italien, Tyskland, Storbritannien og Japan. Resultatet er en pakke, som er skabt til at opfylde alle dine ønsker! INKLUDEREDE BILER * Audi R8 LMS 2016 * Audi R18 e-tron quattro * Audi TT Cup 2016 * Audi TT RS (VLN) * Lotus 3-Eleven * Maserati MC12 GT1 * McLaren 570S * McLaren P1 GTR * Toyota Celica ST185 Turbo * Toyota TS040 Hybrid Det her er ikke bare et spil. Det er ægte, simulerede bilvæddeløb. Assetto Corsa arbejder sammen med de mest prestigefyldte bilproducenter og hæver indsatsen med fokus på ren kørselsrealisme med pilespids nøjagtighed på tværs af alle spillets aspekter. Alt leveres i en næsten tvangspræget detaljeringsgrad, hver bil med skræddersyet håndtering samt præstationsmodellering taget fra producenternes virkelige data og telemetri.