Assetto Corsa - Prestige Pack DLC
Assetto Corsa Prestige Pack DLC omfatter ni ekstra biler: Ferrari 488 GTB, Audi R8 V10 Plus, Corvette C7 Stingray, Ford Mustang 2015, Lamborghini Gallardo Superleggera, Nissan GT-R Nismo 2014, Toyota GT-86, Audi A1 S1, og BMW M4 Coupe. Mærk præcisionen. Mærk kræfterne. Bemærk venligst, at Ferrari 488 GTB, Audi R8 V10 Plus og Corvette C7 Stingray også er en del af Performance Pack DLC, så du skal ikke købe begge. Det her er ikke bare et spil. Det er ægte, simulerede bilvæddeløb. Assetto Corsa arbejder sammen med de mest prestigefyldte bilproducenter og hæver indsatsen med fokus på ren kørselsrealisme med pilespids nøjagtighed på tværs af alle spillets aspekter. Alt leveres i en næsten tvangspræget detaljeringsgrad, hver bil med skræddersyet håndtering samt præstationsmodellering taget fra producenternes virkelige data og telemetri.