Assetto Corsa - Porsche-pakke vol.2 DLC
Assetto Corsa Porsche-pakke vol.2 DLC indeholder syv ikoniske biler fra den tyske fabrikant, Porsche, herunder: -Porsche 911 GT3 RS - Porsche 718 Spyder RS - Porsche Cayman GT4 - Porsche 718 Boxster S Manuel gearkasse - Porsche 718 Boxster S PDK - Porsche 919 Hybrid 2015 - Porsche 911 GT1 - Porsche 962c long tail - Porsche 962c short tail Køb ikke denne, hvis du allerede har købt Assetto Corsa sæsonkortet - denne DLC er tilgængelig for sæsonkortejere uden ekstra omkostninger. Det her er ikke bare et spil. Det er ægte, simulerede bilvæddeløb. Assetto Corsa arbejder sammen med de mest prestigefyldte bilproducenter og hæver indsatsen med fokus på ren kørselsrealisme med pilespids nøjagtighed på tværs af alle spillets aspekter. Alt leveres i en næsten tvangspræget detaljeringsgrad, hver bil med skræddersyet håndtering samt præstationsmodellering taget fra producenternes virkelige data og telemetri.