Assetto Corsa - Porsche-pakke 1 DLC
Assetto Corsa Porsche-pakke 1 DLC indeholder syv ikoniske biler fra den tyske producent, Porsche, herunder: - Porsche 911 Carrera S - Porsche 918 Spyder - Porsche 917/30 Spyder - Porsche 911 Carrera RSR 3.0 - Porsche Cayman GT4 Clubsport - Porsche 718 Cayman S - Porsche 935/78 Moby Dick Køb ikke denne pakke, hvis du allerede har købt Assetto Corsa sæsonkortet - denne DLC er tilgængelig uden ekstra omkostninger for dem, der har købt sæsonkort Det her er ikke bare et spil. Det er ægte, simulerede bilvæddeløb. Assetto Corsa arbejder sammen med de mest prestigefyldte bilproducenter og hæver indsatsen med fokus på ren kørselsrealisme med pilespids nøjagtighed på tværs af alle spillets aspekter. Alt leveres i en næsten tvangspræget detaljeringsgrad, hver bil med skræddersyet håndtering samt præstationsmodellering taget fra producenternes virkelige data og telemetri.