Assetto Corsa - Porche-pakke vol. 3 DLC
Assetto Corsa Porsche-pakke vol. 3 DLC indeholder syv ikoniske biler fra den tyske producent, Porsche, herunder: - Porsche 911 GT3 Cup 2017 - Porsche 911 GT3 R 2016 - Porsche 919 Hybrid 2016 - Porsche 908 LH - Porsche 917 K - Porsche 911 R - Porsche 911 Turbo S Køb ikke denne pakke, hvis du allerede har købt Assetto Corsa sæsonkortet - denne DLC er tilgængelig uden ekstra omkostninger for ejere af sæsonkortet Det her er ikke bare et spil. Det er ægte, simulerede bilvæddeløb. Assetto Corsa arbejder sammen med de mest prestigefyldte bilproducenter og hæver indsatsen med fokus på ren kørselsrealisme med pilespids nøjagtighed på tværs af alle spillets aspekter. Alt leveres i en næsten tvangspræget detaljeringsgrad, hver bil med skræddersyet håndtering samt præstationsmodellering taget fra producenternes virkelige data og telemetri.