Assetto Corsa - Performance-pakke OPGRADERING DLC
Assetto Corsa Performance-pakke OPGRADERING DLC (indhold, der kan downloades) er primært for de fans, der forhåndsbestilte spillet og modtog Performance-pakkens indhold til download men som godt kunne tænke sig de ekstra biler, der findes i Prestige-pakken. Køb ikke denne pakke, hvis du allerede har Prestige-pakken. Performance-pakke OPGRADERINGEN indeholder de følgende seks biler: Ford Mustang 2015, Lamborghini Gallardo SuperLeggera, Nissan GT-R Nismo 2014, Toyota GT-86, Audi A1 S1 og BMW M4 Coupe.