Assetto Corsa - Ferrari 70 års jubilæums-DLC
Assetto Corsa's helt nye Ferrari 70 års jubilæums-DLC-pakke indeholder et udvalg på syv af de mest ikoniske biler nogensinde skabt i løbet af den italienske bilproducents glorværdige historie. Gør klar til at opleve de følgende modeller... * 1962 250 GTO * 1967 330 P4 * 1967 312/67 * 1984 288 GTO * 2004 F2004 * 2017 812 Superfast * SF70H Det her er ikke bare et spil. Det er ægte, simulerede bilvæddeløb. Assetto Corsa arbejder sammen med de mest prestigefyldte bilproducenter og hæver indsatsen med fokus på rendyrket kørselsrealisme med knivskarp præcision på tværs af alle spillets aspekter. Alle biler er genskabt med en nærmest overdreven detaljegrad – hver med skræddersyet styrings- og præstationsmodellering, der bygger på producenternes virkelige data og telemetri.