Assetto Corsa - DLC-årskort
DLC-årskortet giver dig rabat og adgang til følgende fremtidige indhold, der kan downloades: DEN JAPANSKE PAKKE DLC, RED-PAKKEN DLC og de kommende PORSCHE DLC-pakker. I alt mere end 30 nye biler, samt Red Bull-banen og en eksklusiv dekoration. Red-pakken indeholder: BILER: Ferrari SF-15T Ferrari F138 Ferrari 488 GT3 Maserati 250F 6C Maserati 250F T2 12C Maserati GranTurismo MC GT4 Lamborghini Aventador SuperVeloce BANEN: Spielberg REDBULL Ring-banen Den japanske pakke: - Mazda MX-5 2015 - Mazda MX-5 CUP - Mazda RX-7 Spirit R + tunet udgave - Toyota Supra MK IV + time attack og Drift-version - Toyota AE86 Trueno + tunet og Drift-version - Nissan 370Z NISMO - Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec Porsche DLC-pakkerne introducerer mere end tyve klassiske biler fra hele deres historie. Ekstra indhold kan købes ved siden af årskortet, så pas på ikke at komme til at købe det samme indhold to gange. Ethver køb af årskort (herunder eventuelle køb af enkelstående indhold, som du allerede har udenfor årskortet) kan ikke refunderes.