Assetto Corsa Competizione GT4 Pack DLC
GT4-pakken med DLC til Assetto Corsa Competizione har11 nye biler, som SRO Motorsports Group genskabt omhyggeligt efter den officielle europæiske GT4-serie. GT4-klassen er en utrolig kategori, og her starter kørerne ofte deres karriere i GT-racerløb. Bilerne er mindre kraftfulde end i GT3-klassen, men ikke desto mindre ufatteligt spændende at køre i, og kørerens evner er altafgørende – og derfor er bilentusiaster så begejstrede for GT4-kategorien. DLC-pakken indeholder følgende biler (med ekstra biludseender): Alpine A110 GT4, Aston Martin Vantage GT4, Audi R8 LMS GT4, BMW M4 GT4, Chevrolet Camaro GT4R, Ginetta G55 GT4 KTM X-Bow GT4, Maserati MC GT4, Mclaren 570S GT4, Mercedes AMG GT4, Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport. DLC-pakken har også en ny “GT4 Season” Championship-spiltype. Få tjek på din køreteknik i Assetto Corsa Competizione, og glæd dig til den mest rendyrkede GT4-action, som KUNOS Simulazioni nogensinde har udviklet.