Assetto Corsa Competizione - 2024-pakke
Oplev Assetto Corsa Competizione plus to af de mest populære indholdspakker. INDHOLD Assetto Corsa Competizione ACC GT2-pakke (DLC) 24h Nurburgring-pakke (DLC) Oplev den virkelighedstro atmosfære fra GT3-mesterskabet, mens du konkurrerer mod officielle kørere, teams, biler og baner, som er genskabt i spillet med den største grad af realisme nogensinde på en konsol. GT2-pakken introducerer 6 nye GT2-biler samt den ikoniske, europæiske bane, Red Bull Ring. 24h Nurburgring ruller ind i Assetto Corsa Competizione. Nordschleife, også kendt som "det grønne helvede", tiltrækker konstant tusindvis af professionelle og weekendkørere fra hele kloden. Dette er muligvis verdens mest ikoniske racerbane og betragtes af mange som en af de mest udfordrende gadebaner, der nogensinde har eksisteret. Den består af over 20 kilometer vejstrækning med mere end 70 sving, som udfordrer selv de mest hærdede kørere.