Udvid lastrummet på dit skib til 2500, og få 500 ekstra enheder af metal, træ, stof, sukker og rom, hver gang du køber denne pakke. Vigtigt: Du skal nå frem til minde fire i sekvens tre for at opleve effekten af dette DLC.