Assassin's Creed Syndicate – Victorian Legends-pakke
Victorian Legends-pakken hylder nogle af victorianismens mest berømte romaner. Eventyr under vandet, vampyrer og menneskeskabte uhyrer bliver fortolket som højteknologiske våben og udstyr, der nok skal give Evie og Jacob en fordel i kampen med tempelridderne. Denne Animus-hack indeholder en dragt til Evie, tre våben og to stykker udstyr. Spilleren skal være på niveau syv eller over for at tage disse ting i brug.