Assassin's Creed Syndicate - Steampunk-pakke
Giv dit arsenal et pift af steampunk med et nyt sæt genstande, der er udtænkt af den industrielle revolutions mest innovative og krøllede hjerner. Denne Animus-hack indeholder en samling urværksinspirerede vidundere til brug på højt niveau: en dragt til Jacob, tre våben og to stykker udstyr. Spilleren skal være på niveau syv eller over for at tage disse ting i brug.