Assassin's Creed Syndicate - Helix Credits - Season Pass Pack
Køb denne pakke for at få 500 Helix Credits. Helix Credits kan bruges til at få yderligere valuta i spillet, fremstillingsmaterialer og andre ting, der gør livet som assassin lettere.