Køb denne pakke for at få 3000 Helix Credits. Som bonus får du yderligere 1800 Helix Credits, hver gang du køber denne pakke. Helix Credits kan bruges til at få yderligere valuta i spillet, fremstillingsmaterialer og andre ting, der gør livet som assassin lettere.