FORUDBESTILLINGSBONUS Forudbestil nu for at få bonusmissionen Thrown to the Dogs, tilgængelig ved lancering, og Claws of Awaji-udvidelsen, der udkommer senere i 2025. Mærk skrækken ved at blive jagtet på en mystisk ø. Genvind en tabt skat, mens du undgår fælder og bagholdsangreb fra dødbringende fjender. Lær at mestre det nye våben Bō, lås op for nye evner, udstyr og færdigheder, og få over 10 timers ekstra indhold. The Assassin's Creed Shadows Digital Deluxe Edition indeholder: - Grundspillet - Sekiryu Dual Pack, inklusive udstyrs- og våbensæt til både Naoe og Yasuke samt Sekiryu-bæstet og dragetandssmykket - Sekiryu Hideout Pack, inklusive fire unikke udsmykningsgenstande, så du kan tilpasse skjulestedet til din Shinobi-liga - Fem færdighedspoint Oplev et storslået action-eventyr i det feudale Japan! Bliv en dødbringende shinobi-snigmorder og en legendarisk samurai på din rejse gennem en smuk åben verden i en kaotisk tid. Skift mellem de to usandsynlige allierede, mens du afdækker deres fælles skæbne. Lær at mestre komplementende spillestile, opret din shinobi-liga, tilpas dit skjulested, og vær med til at indvarsle en ny tid i Japan. OPLEV DET FEUDALE JAPAN Udforsk en medrivende åben verden i det feudale Japan – fra spektakulære slotsbyer og livlige havneområder til fredelige helligdomme og krigshærgede landskaber. Tag på eventyr i uforudsigeligt vejr med skiftende årstider og reaktive miljøer. LÆR AT MESTRE SUPPLERENDE SPILLESTILE Spil som Naoe, en shinobi-snigmorder, og Yasuke, en legendarisk samurai, og oplev deres utrolige historier, mens du lærer at mestre deres komplementende spillestile. Som Naoe skal du bruge dine snigefærdigheder, så du ikke bliver opdaget, og din adræthed til at overraske dine fjender. Som Yasuke slår du modstanderne ned med dødbringende præcision og kraft. GØR VIDEN TIL DIT VÅBEN Rejs rundt i verden, og byg dit eget spionnetværk, så du har øjne og ører alle steder, når du skal jage dit næste mål. Undervejs kan du rekruttere nye allierede med unikke evner, som kan hjælpe dig på dine missioner. BYG DIT HJEM Lav et skjulested, med alle de tilpasninger du ønsker, til din voksende shinobi-liga, hvor du kan træne dit hold, fremstille nyt udstyr, interagere med vigtige personer og vælge din bases layout, dekorationer og tilbehør. En internetforbindelse og Ubisoft-konto er påkrævet for at hente digitalt indhold.