Assassin's Creed Rogue - Kommandørpakke
Bliv den mest frygtede kaptajn til søs med nye genstande til dit skib, nye våben og et nyt tøjsæt: Master of the Seas-galionsfigur, Morden-pistoler, English Dragon-sværd og dolke og Master Commander-tøjsættet. Få den eksklusive bonusmission: The Siege of Fort de SableI denne plyndringsmission skal du fortsætte kampen til søs i den uudforskede nordlige del af den nye verden.