Kæmp som en af Julius Cæsars mægtigste krigere med Roman Centurion-pakken. Iført løvepelsen, der kendetegner de bedste romerske soldater, kan du fuldende dit eksklusive udstyrssæt med to våben, et skjold og en ganger.